نرم افزار حسابداری
نسخه پایه شامل:کلیه عملیات خرید و فروش ،گردش چک و بانک،هزینه و در آمد،گزارش سود بخشها، گزارش تفصیلی اشخاص،گزارش موجودی انبار،چاپ بارکد
کاال،افزایش کاهش سرمایه،گزارشات سرمایه ها،بازکردن چندفاکتور همزمان،ترازنامه
نسخه S+بانضمام:چاپ چک،سیستم حقوق و دستمزد،تعریف چند بارکد برای یک کاال،خصوصیت کاال،عملیات انبار،ترمینال فروش هایپر مارکت ،فرمول تولید،اشانتیون،پنل
ارسال پیامک،گروه گزارشات نقطه سفارش کالا
نسخهG+بانضمام:داشبورد مدیریتی تحت اندروید،گزارش اسناد حسابداری،اقساط،فاکتور امانی و گزارشات مربوطه
نرم افزار پرنس (حرفه ای) ، بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی و شرکتی می باشد که امکانات و قابلیت های متنوع در ورود و خروج کالا، اخذ گزارش های حرفه ای و احاطه کامل بر آنچه در مجموعه محقق می شود را به ساده ترین و کامل ترین روش ممکن در اختیار شما قرار می دهد.
نرم افزار حسابداری فروشگاهی و شرکتی پرنس یکی از محصولات پر افتخار شرکت پژواک می باشد که سهم بزرگی از بازار اصناف مختلف در سراسر کشور را به خود اختصاص داده است. نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس با قابلیت های متعددی که در آن تعریف شده، بهترین نرم افزار حسابداری موجود از دسته نرم افزار فروشگاهی در صنوف مختلف می باشد.
نرم افزار پژواک به گونه ای طراحی شده که یک نرم افزار حسابداری آسان و قابل استفاده جهت عموم کاربران می باشد. همچنین فیلم آموزشی نرم افزار پرنس به کاربران کمک می کند که پس از خرید محصول به راحتی بتوانند از تمامی امکانات نرم افزار استفاده نمایند. با وجود تمامی این موارد کاربران می توانند با دانلود دمو نرم افزار پرنس و مشاهده آن قبل از خرید به این نکته پی ببرند که تا چه اندازه تطابق و همپوشانی لازم بین نیازمندی های کاربران و امکانات نرم افزار پژواک زیاد می باشد.
قیمت نرم افزار پرنس یکی دیگر از مزیت های رقابتی این محصول می باشد که با توجه به قابلیت های گسترده آن قابل تهیه و استفاده برای هر سقف بودجه ای می باشد. کاربران در سایت نرم افزار پرنس و در بخش امکانات نرم افزار می توانند توضیحات کاملتری را از قابلیت های موجود مشاهده کنند.
این نسخه از نرم افزار علاوه بر دارا بودن تمام قابلیت های نرم افزار پیشرفته به کاربر قابلیت های حرفه ای را می دهد که با استفاده از یک داشبورد مدیریتی قوی (Android / IOS) از طریق گوشی موبایل خود و از تمام نقاط دنیا بتواند همه جزئیات لازم را از نرم افزار خود دریافت کند و هیچ چیز از دید مدیر مجموعه و در هیچ زمان و مکانی دور نمی ماند.
تمام کسانی که علاوه بر همه قابلیت های نرم افزار پیشرفته لازم می بیند که از تمام سندهای ثبت شده در سیستم خود رونوشت حسابداری بردارند و با شماره گذاری روی اسناد بتوانند که سیستم بایگانی خود را حرفه ای مدیریت کنند و همچنین در صورت نیاز به سیستم اقساطی و صدور دفترچه قسط و محاسبه اقساط با فرمول های مختلف و محاسبه تاخیر و جریمه و دیرکرد در سیستم حسابداری خود حتما می توانند که پاسخ های لازم را دریافت کنند و در مورد فاکتورهای فروش و خرید به صورت امانی و غیر قطعی و گزارشات مرتبط می توان که همه کارها را به نرم افزار حرفه ای پرنس سپرد تا بتوان با این سطح از نرم افزار همه آنچه کاربر نیاز دارد به شکل حرفه ای اجابت گردد.
امروزه روش های سنتی حسابداری دیگرجوابگوی نیاز امروزی نیست .صاحبان مشاغل به اندازه کافی چالش های بزرگ و کوچک پیش روی خود دارند، که یکی از آنها داشتن سیستم حسابداری منظم و دقیق می باشد. با کمک نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس می توانید به راحتی پرداخت صورتحساب ها و پی گیری درآمده های حاصل از خدمات یا محصولات خود را پیگیری نمایید. و پاسخ تمام سوالات خود را در زمینه حسابداری، با نرم افزار پرنس دریافت کنید.
برخی از مهم ترین پرسش ها در مورد امور مالی و حسابداری که صاحبان مشاغل عنوان می کنند:
آیا ما سودآور هستیم ؟ چرا نه ؟ آیا ما می توانیم پرداخت مالیات مورد نیاز را انجام دهیم ؟ آیا باید سرمایه گذاری جدید کنیم ؟ آیا نیاز به ایجاد منابع مالی جدید داریم ؟ کدام محصول و خدمات ما پر فروش تر هستن ؟ کجا می توانیم هزینه ها را کاهش دهیم ؟
حال نرم افزار حسابداری پرنس به خوبی می تواند با جمع آوری اطلاعات در عرض چند ثانیه به تمام پرسش های شما پاسخ دهد .
با ثبت اطلاعات مالی، فروش ، درآمد ، هزینه ها و مشتریان خود را در نرم افزار حسابداری پرنس می توانید توسط ابزارهای آنالیزی و گزارش های سفارشی ، کوچک ترین جزئیات را پیگیری کنید و درباره نحوه عملکرد کسب و کار خود اطلاعات بیشتری داشته باشید.
همچنین نرم افزار حسابداری پرنس با داشتن اپلیکیشن های اندروید و ios برای صاحبان مشاغل، به شما دسترسی به اطلاعات مالی کسب و کارتان از طریق دستگاه های تلفن همراه را می دهد.
حسابداری کسب و کار شامل طیف گسترده ای از فعالیت ها به منظور به تصویر کشیدن اطلاعات مالی یک کسب و کار است. این کار به صورت دستی انجام شود، کاری پیچیده و زمان بر است.
اما نرم افزار حسابداری پرنس به ساده سازی این فرآیندها کمک کرده است و به صاحبان مشاغل فرصت بیشتری برای تمرکز بر مدیریت و اجرای استراتژی خود می دهد. با بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی، رایگان و بدون نیاز به هزینه جهت استخدام حسابدار کسب و کار خود را به ساده ترین شکل ممکن مدیریت کنید.
ورود دستی داده ها همیشه خسته کننده و مستعد خطا است.
با داشتن اتوماسیون، نرم افزار حسابداری پرنس ورود دستی داده ها را به حداقل می رساند و کارایی را افزایش می دهد. نرم افزار حسابداری پرنس از شما می خواهد که فقط یک بار اطلاعات را وارد کنید و زمانی که نیاز به اطلاعات و گزارشات مالی دارید آن را به طور خودکار استخراج کنید.
دسترسی به اطلاعات مالی شما با نرم افزار حسابداری پرنس آسان است. یک از امکانات نرم افزار پرنس این است که از هر کجا و هر زمان که بخواهید به اطلاعات مالی خود دسترسی داشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید یک تلفن همراه، اتصال به اینترنت و سیستم عامل اندروید و ios است.
شما می توانید قبل از خرید با مشاهده نرم افزار حسابداری رایگان پرنس (نسخه دمو ) امکانات موجود در این نرم افزار را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. برای دانلود نرم افزار حسابداری رایگان پرنس ( نسخه دمو ) میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید:
نرم افزار حسابداری رایگان پرنس
یکی از نگرانی های مدیران و صاحبان کسب و کار، مدیریت مالی بر اساس اصول و قواعد حسابداری می باشد که تیم نرم افزاری پژواک کامپیوتر با طراحی و ساخت نرم افزار حسابداری پرنس این نگرانی را بر طرف کرده است. شما می توانید با نرم افزار حسابداری پرنس کلیه امور مالی
خود را به صورت کاملا شفاف و اصولی مدیریت نمایید.
نرم افزار حسابداری پرنس دارای ویژگی هایی کابردی نظیر: حساب های قابل پرداخت ، حساب های دریافتی ، دفتر ، دفترکل ، حقوق و ترازنامه آزمایشی می باشد. همچنین بعد از ورود اسناد مالی ، نرم افزار پرنس یک گزارش جامع حسابداری از اطلاعات مالی را در اختیار شما قرار می دهد
کلیه مشاغل و کسب وکار های که نیاز به مدیریت منابع مالی خود را دارند.در همین راستا نرم افزار پرنس یکی از بهترین گزینه ها برای خرید نرم افزار حسابداری می باشد.
شما از طریق این وب سایت ( پژواک شاپ تنها سایت رسمی خرید آنلاین نرم افزار حسابداری پرنس ) می توانید اقدام نمایید و نرم افزار حسابداری مورد نیاز خودتون رو بعد از مقاسیه بر اساس نیاز کسب و کار خود انتخاب و تهیه کنید.
در ضمن نرم افزار حسابداری پرنس در سه نسخه ارائه می گردد:
1- استاندارد
2- پیشرفته
3- حرفه ای
همچنین برای مشاوره رایگان تخصصی در زمینه خرید و انتخاب نرم افزار حسابداری خود می توانید با تیم پشتیبانی پژواک از طریق گفت و گوی آنلاین در سایت اقدام کنید و یا اینکه شماره تماس و مشخصات خودتون رو در فرم تماس با ما قرار بدید که همکاران ما در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان با شما تماس بگیرند.
نرم افزار پرنس از معدود نرم افزار های تولید شده در زمینه حسابداری می باشد که در زمان طراحی و تولید آن به تمامی نکات زیر توجه شده و در آن رعایت شده است:
کاربران مختلف، در سطوح متفاوت نیازهای گوناگونی دارند و پاسخ مدنظر آنها متناسب با سلایق آنها باید باشد. نرم افزار پرنس دقیقا مانند یک موم طراحی شده است که کاربران به هرشکل و سلیقه ای که مدنظر آنهاست میتوانند آن را تغییر دهند و دقیقا طبق سلیقه و نیاز خود از آن استفاده کنند. چگونگی ورود اطلاعات و نوع شکل گیری گزارش های خروجی همگی توسط کاربر و برحسب نیاز و سلیقه خود کاربر طراحی می گردد.کدام آیتم ها در ورود اطلاعات مهم می باشد و چه گزارش هایی در این خصوص از نرم افزار باید اخذ گردد و سایر موارد همگی در این نرم افزار حسابداری قابل انجام است.
یکی از مهمترین اطلاعات و شاید خصوصی ترین آنه، اطلاعات مرتبط با مسائل مالی و حسابداری هر شخص می باشد و آن شخص هرگز تمایل به فاش شدن این اطلاعات ندارد، چه رسد به اینکه این اطلاعات مورد نفوذ و دستکاری قرار بگیرد. بنابراین لازم بود که از همان ابتدا شالوده نرم افزار پرنس بر اساس اصول امنیت اطلاعات پی ریزی گردد.اطلاعات موجود در نرم افزار به صورت طبقه بندی شده و فقط براساس مجوزهای داده شده در دسترس کاربران قرار می گیرد.
در این نرم افزار با حداقل ورود اطلاعات، حداکثر خروجی دریافت میگردد، و با استفاده از الگوریتم های هوشمند هرکجا که امکان ایجاد خطای سهوی از سمت کاربر وجود داشته باشد، جلوی آن گرفته می شود و به راحتی و بدون نیاز به آموزش نرم افزار حسابداری می توان حداکثر استفاده را از آن داشت.
با وجود تیم تولید مستقر در پشت این نرم افزار و پشتیبانی های همه جانبه و همچنین اطلاع واحد تحقیق و توسعه از نیاز های موجود، این نرم افزار حسابداری همواره بروزرسانی می گردد و کاربران به راحتی می توانند از تمامی قابلیت های جدید استفاده نمایند.
مزیت های نرم افزارهای حسابداری نسبت به روش سنتی :
نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس همه این موارد را برای طیف وسیعی از شغل های حال حاضر پوشش میدهد
برای مشاوره خرید با ما تماس بگیرید
بله بصورت نامحدود امکان اتصال چند سیستم وجود دارد که به این حالت، حالت سرور و کلاینت گفته میشود و همه اطلاعات روی سیستم سرور وجود دارد و کلاینت ها اطلاعات را از سیستم سرور دریافت میکنند.
بله در صفحه اصلی نرم افزار شما میتوانید همه ویژگی های مورد نیاز شغل جدید خود را فعال نموده و نرم افزار را مجددا شخصی سازی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش در گفتگوی آنلاین صحبت کنید.
بله این امکان برای افرادی با چند شغل، یا چند فروشگاه یا حسابدارانی که حسابداری چند مجموعه را پذیرفته اند بسیار مورد نیاز است که نرم افزار حسابداری پرنس به خوبی و راحتی این امکان را برای تعداد نامحدود شرکت مجزا فراهم کرده.
شرکت پژواک بصورت مداوم و در بازه های زمانی کوتاه (هردوماه یکبار) آپدیتی برای نرم افزار پرنس ارائه میدهد که این آپدیت ها شامل امکانات جدید نرم افزار، رفع ایرادات احتمالی گزارش شده، اضاف کردن ارتباط با یک محصول جدید میباشد که این نظرات و پیشنهادات را از شبکه سراسری فروش و خدمات در سراسر کشور دریافت میکند.دانلود جدیدترین اپدیت سال 1401 نرم افزار پرنس
بله همچنان که در طی سالیان گذشته انواع تجهیزات سخت افزاری و امکانات نرم افزاری با جدیدترین متدها به نرم افزار اضاف شده همچنان این خط مشی یکی از راهبردهای شرکت پژواک میباشد
همه ترازو های مبتنی بر چاپ بارکد و همچنین چندین ترازو بوسیله پورت ارتباطی کام ، کالرآیدی، انواع بارکدخوان ها، انواع پرینتر های حرارتی و لیزری و جوهرافشان، گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید و IOS ، پنل پیامک ، مانیتور های دوم از نوع نمایشگر و vfd ، انواع کارتخوان ها و غیره...
در زمان خرید نرم افزار، از طریق صفحه اصلی نرم افزار پرنس به صورت مستقیم میتوان لیست امکانات افزودنی قابل خریداری را مشاهده و به نرم افزار اضاف کنید و در صورتیکه که نرم افزار را خریداری نموده اید و نیاز به امکانات جدید دارید، میتوایند از طریق پنل شخصی اختصاص داده شده به شما در باشگاه مشتریان، امکانات مورد نیاز را تهیه کنید.
در نرم افزار حسابداری پرنس باید ویژگی داشبورد مدیریت فعال باشد که هنگام نصب اپدیت های نرم افزار، بصورت خودکار تنظیمات و وب سرویس مربوطه روی سیستم شما نصب خواهد شد.
از طریق همین سایت میتوانید ثبت سفارش انجام دهید و یا با پشتیبان آنلاین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط باشید.
وقتی نرم افزار حسابداری پرنس را خریداری میکنید، در پکیج ارسال شده اطلاعات کامل تماس با واحد پشتیبانی موجود است و یا اینکه از فروشنده خود بخواهید هماهنگی لازم را انجام دهد.
در اپدیت نرم افزار پرنس قالب جدیدی به نرم افزار اضافه شده و شما قادر به استفاده از قالب قدیم و یا جدید به انتخاب خود می باشید.
سایر محصولات این گروه