نرم افزار حسابداری زعفران پیشرفته علاوه بر دارا بودن همه قابلیت ها در نرم افزار پایه زعفران دارای قابلیت های متعدد حسابداری و حسابرسی نیز می باشد.
با این نرم افزار به راحتی می توان خرید ها را مدیریت نمود و مدیریت بانک ،صندوق ،چک های دریافتی ،چک های پرداختی به بهترین شکل ممکن و با در نظر گرفتن همه جزئیات در نرم افزار پیاده سازی شده است.مدیریت هزینه ها و درآمدها و محاسبه سود و زیان را به سادگی می توان از نرم افزار استخراج نمود.
مدیریت حساب های اشخاص و مشتریان ، مدیریت حساب ها و موجودی انبار ،با انواع گزارشات متنوع را از نرم افزار دریافت کرد.با تنظیمات متعدد می توان نرم افزار را منعطف با ساختار مدنظر پیاده سازی کرد .
این نسخه از نرم افزار بسیار مناسب مجموعه های غذایی است که علاوه بر نظم و نظارت بر سیستم تهیه و فروش غذا مباحث حسابداری نیز برای آن ها دارای اهمیت می باشد و در این مجموعه با نظارت بر همه جزئیات میتوانند که هرگونه گزارش از عملکرد مجموعه و یا مشتریان مرتبط و طرف های تجاری را دریافت تا حسب صلاحدید بهترین تصمیمات مدیریتی اتخاذ گردد.
دستگاه های پایانه فروشگاهی (اندروید pos) زیر قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری رستورانی زعفران را دارا می باشند:
تمامی نسخه های نرم افزار زعفران قابلیت ارتقاء را دارند. به عنوان مثال شما با خرید نرم افزار زعفران پیشرفته، پس از مدتی در صورت تمایل می توانید نرم افزار خود را به نسخه حرفه ای ارتقاء دهید. همچنین می توانید در هنگام خرید و یا پس از خرید نرم افزار زعفران ، امکانات و ویژگی های افزودنی مورد نیاز خود را خریداری و به نرم افزار خود اضافه نمایید . بنابراین هیچگونه محدودیتی در دسترسی به امکانات نخواهید داشت و میتوانید متناسب با نیاز خود و در هر زمان نرم افزار خودر را متناسب با امکاناتی که نیاز دارید شخصی سازی نمایید و این امکانات بلافاصله پس از خرید در نرم افزار شما فعال و قابل استفاده خواهند شد.
در مجموعه هایی که دارای سالن برای پذیرایی می باشد، دو روش ثبت سفارش وجود دارد.
1. سفارش قبل از مستقر شدن
در این حالت، صندوق دار، اولین میز خالی خود را برای شما در نظر گرفته و سفارش شما را ثبت می نماید.
2.سفارش در مکان مورد نظر در مجموعه
در این حالت گارسون به میز شما مراجعه و سفارش شما را از طریق سفارش گیر مربوطه که بر روی گوشی یا تبلت خود دارد، دریافت می نماید.
با انتخاب میز مورد نظر می توانید، میز را به حالت اشغال تغییر وضعیت داد. لیست غذاها پیش روی کاربر خواهد بود و با توجه به گروه های مختلف با رنگ بندی متفاوت و بر اساس اولویت ترتیب نمایش غذاها بارگذاری می گردد. با انتخاب هر غذا بنا به سفارش مشتری، موارد مربوط به غذا از جمله مالیات و عوارض غذا، توضیحات، مشتقات غذا و ...به فاکتور اضافه می شود.
به روش های مختلف غذا به فاکتور شما اضافه خواهد شد؛
تمامی محاسبات فاکتور از جمله حق سرویس، تخفیف، کسر خرده و غیره انجام و مبلغ نهایی محاسبه می شود. پس از ثبت فاکتور چاپ های لازم به آشپزخانه جهت طبخ غذا ارسال می گردد.همچنین صورتحساب به مشتری ارائه می گردد. در صورتحساب لیست غذا با جزئیات مربوطه چاپ می گردد و امکان تسویه به صورت نقد، کارت خوان و اعتباری میسر می باشد.
همچنین شما قادر به مهمان کردن فاکتور می باشید، بدین صورت که پس از ثبت فاکتور، آن را به مشترک اعتباری یا یکی از پرسنل خود می توانید انتساب دهید و در حساب بدهکاری ایشان لحاظ می گردد.
برای تعریف غذا درج سه مورد عنوان، گروه غذایی و قیمت کافی است. اما با وارد کردن اطلاعات تکمیل تری از غذا سهولت کار در قسمت های مختلف نرم افزار را مشاهده خواهید نمود. همچنین می توانید قیمت تمام شده ی غذای خود را از طریق درج مواد اولیه در فرمول تولید محاسبه نمایید.
امکان تعریف و استفاده از کلید پوز در زعفران به سهولت و سرعت انتخاب غذا در فاکتور کمک خواهد نمود.
استفاده از مانتیور دوم به مشتری امکان مشاهده ی همزمان سفارش خود را می دهد و با استفاده از سطوح قیمت، امکان تعریف 5 سطح قیمت برای هر غذا با عناوین متفاوت وجود دارد ( سطح قیمت دانشجویی، همکار و غیره ) همچنین امکان ویرایش این عناوین به سلیقه ی کاربر نیز میسر می باشد. سطوح قیمت قابل انتساب به اشخاص و مشترکین مختلف می باشد.
همچنین امکان تعریف و انتساب خط چاپ های مختلف برای هر غذا وجود دارد. با انتساب خط چاپ مختص هر غذا، پس از ثبت سفارش مشتری، هر سفارش به بخش مربوط به خود، مثلا آشپزخانه ی پیتزا یا بخش نوشیدنی ها ارسال می شود. همچنین با تعریف گروه های فیش مختلف، هنگام چاپ سفارش، چاپ های مجزا به مشتری تحویل می دهد و ایشان برای دریافت هر قسمت از سفارش خود، فیش مجزا را تحویل می گیرد. امکان گروه بندی مختلف برای غذاهای مختلف وجود دارد. این گروه بندی ها به تفکیک و نمایش هر چه بهتر غذا در فاکتور کمک خواهد کرد.
امکان تنظیم ترتیب نمایش غذاها نیز وجود دارد. با اولویت بندی غذاها، آن هایی که فروش بیشتری دارند را می توان درابتدای لیست قرار داد تا راحت و سریعتر به فاکتور اضافه شود.
با توجه به اینکه تعداد مشخصی از هر غذا در هر روز تهیه می شود.می توان موجودی روزانه ی هر غذا را در ابتدای روز مشخص نمود که با فروش هر غذا، از این موجودی کسر خواهد شد و با توجه تنظیمات کاربر می توان فروش غذا با موجودی منفی را مدیریت نمود.
همچنین امکان تعریف مشتقات غذا وجود دارد که همزمان با درج غذا به فاکتور، مشتقات مربوطه نیز اضافه می شود.
به منظور نمایش و دسترسی هر چه بهتر غذاها در فاکتور می توان برای هر گروه رنگ خاصی را در نظر گرفته تا در هنگام نمایش در فاکتور این رنگ ها به انتخاب سریع تر شما کمک کند.
در نرم افزار رستورانی زعفران شما می توانید به راحتی آیتم های دیگری که ارائه ی آن ها همراه غذا نیاز است، به فاکتور اضافه نمایید. با توجه به اینکه لیست تمام غذا ها و دیگر آیتم های مورد نظر از قبل تعریف شده اند، نیاز به وارد کردن مجددا آن ها نمی باشد. کافی است آیتم های مورد نظر را انتخاب و به غذای مورد نظر اضافه نمایید. این امر از خطای انسانی هنگام ارائه ی غذا جلوگیری می نماید.
به هنگام انتخاب غذا و اضافه کردن در فاکتور، مشتقات منسوب غذای انتخاب شده به فاکتور اضافه می شود.
همانطور که می دانید تهیه ی مواد اولیه برای رستوران ها بسیار حائز اهمیت می باشد. به عبارتی بایستی مواد اولیه به صورتی محاسبه و تهیه شود که کمترین میزان هدر رفت آن ها را به دنبال داشته باشد.
به دوصورت می توان مواد اولیه را تعریف نمود.
پس از تعریف مواد اولیه، می توان حداقل موجودی برای آن ثبت نمود تا هنگام اتمام مواد اولیه اخطارهای مناسب را دریافت نمایید. از مواد اولیه برای فرمول تولید می توان استفاده نمود. پس از انتخاب غذا شما قادر به انتخاب و درج مواد اولیه می باشید، به ازای هر کدام از ردیف های مواد اولیه، مقدار، فی واحد و مبلغ کل درج می گردد. شما می توانید مقدار مواد اولیه ای که برای تهیه ی چند واحد از غذای مورد نظر مصرف می شود را انتخاب نمایید و سپس مواد مصرفی به ازای یک واحد از آن غذا به صورت اتوماتیک محاسبه و به کاربر نمایش داده می شود.
پس از درج میزان مواد اولیه ای که برای تولید غذا استفاده می شود، بهای تمام شده با توجه به مبلغ در نظر گرفته شده برای مواد اولیه محاسبه و نمایش داده خواهد شد.
بررسی وضعیت یک غذا در مجموعه ی شما، کمک شایانی به رشد مجموعه تان خواهد داشت. در این گزارش وضعیت یک غذا در خصوص فروش / مرجوع، میزان محبوبیت و همچنین بازه ی سفارش آن در دسترس خواهد بود. با کمک این اطلاعات متوجه میزان سود دهی یک غذا برای عموم مشترکین / مشترک خاص شده تا برنامه ریزی بلند مدت خود را برای سود دهی بیشتر انجام دهید.
در صورتی که از نرم افزار صندوق مکانیزه استفاده می نمایید، با خرید این ویژگی امکانات تکمیلی در قسمت های مختلف به نرم افزار شما افزوده می شود و نرم افزار شما به نسخه ای کامل تر تبدیل می شود.
در ذیل برخی از این امکانات شرح داده شده اند:
و ده ها قابلیت دیگر
تمامی گزارشات زعفران در بازه ی روز کاری انجام می شود. روز کاری به معنای محدوده ی زمانی کارکرد مجموعه می باشد. همچنین شما قادر به انتخاب بازه ی تاریخی خود نیز می باشید.
دراین گزارش براساس گروه های غذا، میزان فروش غداها را در شیفت های مختلف مجموعه نمایش می دهد. همچنین قادر به مشاهده ی مبلغ تسویه ی فاکتورها به روش های مختلف در شیفت ها می باشید.
همچنین امکان مشاهده ی میزان فروش هر صندوق در طول شفیت به تفکیک نحوه ی تسویه میسر می باشد.
گروه بندی بر اساس صندوق:
گروه بندی بر اساس گروه کالا :
در بسیاری از رستوران ها، مبلغ غذا، با توجه به وزن آن تعیین می شود. در بسیاری از ترازوها، اطلاعات وزن بر روی پورت خروجی ترازو ارسال می شود، خروجی ترازو به ورودی سیستم متصل است و اطلاعات وزن غذا بر روی ورودی کامپیوتر ارسال می شود. هر تزارو فرمت خاصی برای خروجی خود دارد که به همراه آن به مشتری ارائه خواهد شد.
در نرم افزار زعفران قادر به دریاف اطلاعات وزن از ترازو می باشید. بدین صورت که مشخصات و نحوه ی اتصال ترازو به سیستم و نیز فرمت خروجی را تعریف می نمایید. هنگام ثبت فاکتور فروش یا خرید مواد اولیه، وزن دقیق مستقیما از ترازو دریافت می شود.
عملیات دریافت مستقیم وزن، علاوه بر افزایش سرعت ثبت فاکتوراز اشتباهات سهوی کاربر نیز جلوگیری می شود و نیاز به عملیات اضافه نمی باشد.
به منظور ارائه ی خدمات بهتر بایستی لیست مشترکین را ثبت نمود. برای ثبت مشترک ابتدا بایستی نوع مشترک را که بیرون بر است یا سالن تعیین نمایید.برای هر مشترک، مشخصات لازم مانند نام، کد اشتراک، 6 خط تلفن، موبایل ، آدرس، تاریخ تولد، گروه، محدوده ی آدرس و غیره را میتوان درج نمود.
با تعریف محدوده ی آدرس ها در سیستم، و انتخاب محدوده ی مناسب برای هر مشترک، پس از ثبت فاکتور ایشان، با توجه به محدوده ی آدرس، هزینه ی ارسال غذا یا به عبارتی هزینه ی پیک به فاکتور اضافه خواهد شد.
برای مدیریت هر چه بهتر مشترکین می توانید گروه های مختلفی را تعریف کنید و به مشترک انتساب دهید. همچنین امکان انتساب سطوح قیمت به مشترک وجود دارد. هنگام ثبت فاکتور برای مشترک، قیمت غذاها با توجه به سطح قیمت تعیین شده، برای مشترک در نظر گرفته خواهد شد.
برای هر مشترک می توان وضعیت اعمال تخفیف، سرویس و مالیات و عوارض را تعیین نمود. با انتخاب این موارد هنگام ثبت فاکتور مشترک، تنظیمات مشترک در فاکتور اعمال خواهد شد. به عنوان مثال اگر مشترک معاف از مالیات باشد، در فاکتور مالیات و عوارضی محاسبه نخواهد شد.
به منظور چاپ فاکتور رسمی هنگام ثبت سفارش، بایستی مشخصات کامل تری از جمله نوع شخص، کد ملی و غیره برای مشترک ثبت شود.
عملیات های مربوط به ارسال غذا توسط مجموعه ی رستوران ها توسط پیک آن مجموعه انجام می شود، بنابراین عملیات های ثبت، انتساب و پیگیری ارسال غذا جهت رضایت مشتری بسیار مهم می باشد.
با تعریف پیک های مجموعه ی خود، نیاز به تعریف مجدد پیک در هنگام ثبت فاکتور وجود ندارد و این عمل سرعت ثبت فاکتور را افزایش خواهد داد.
در نرم افزار زعفران شما به راحتی قادر به سمت عملیات های مربوط به پیک می باشید.
پس از تعریف تمامی پیک های خود، می توانید در هنگام ثبت فاکتور به صورت بیرون بر، همزمان فاکتور را به پیک انتساب داد، همچنین پس از ثبت فاکتور، شما قادر به انتخاب پیک و انتساب فاکتور به ایشان خواهید بود.
در صورتی که مشترکین شما، با پیک تسویه می نمایند، مبلغ فاکتور در حساب بدهکاری ایشان لحاظ شده و پس از تحویل غذاها، مجموعه با پیک تسویه خواهد نمود و شما قادر به مشاهده ی گزارش فاکتورهای پیک خواهید بود.
امکان ثبت رزرو برای مشترکین در نرم افزار زعفران وجود دارد. با انتخاب مشترک و تعیین تاریخ و مدت زمان رزرو می توانید عملیات رزرواسیون را مشخص نمود.
همنچنین با مشخص نمودن تعداد نفرات به همراه نوع مراسم، می توان خدمات لازم را از قبل آماده نمود. در صورتی که مشترک مکان خاصی از مجموعه مد نظرش باشد، می توانید آن را تعیین نمایید.
در صورتی که مشترک ملزم به پرداخت بیعانه است، می توانید مبلغ مربوطه را تعیین نمایید.
در لیست مشترکین سالن، میز رزرو (یا قسمتی که رزور شده است) به وسیله ی فلش کوچکی در سمت راست میز مشخص می گردد.
لیست میز های رزرو شده بر روی صفحه ی اصلی نمایش داده می شود.
در صورتی که در مجموعه خود از سیستم های Dual Display (دارای دو نمایشگر / نمایشگر سمت مشتری) استفاده می نمایید و یا قصد نمایش اطلاعات مورد نظر را بر روی صفحه نمایش دیگری دارید، بایستی این ویژگی را خریداری نمایید.
با استفاده از این ویژگی می توانید اقلام فاکتورهای در حال صدور و همچنین تصاویر مورد نظر شما از جمله لیست قیمت، منو غذایی و یا هر تصویر دلخواهی به مشتری نمایش دهید.
قطعاً نمایش فعالیت های در حال انجام توسط اپراتور سیستم به مشتری می تواند به وی کمک شایانی کند. در ضمن با قرار دادن عکس هایی جهت محافظ صفحه می توانید کالاهای مجموعه خود را تبلیغ کرده و یا تصاویری از قیمت های محصولات مهیا کرده و به مشتریان نمایش دهید.
هر مجموعه ای برای مدیریت هزینه / درآمد های روزمره خود، نیاز دارد که هزینه ها و درآمدها را به صورت تفکیک شده درج نماید. درج هزینه و درآمدها به تنهایی کافی نیست و برای مدیریت بهتر آنها بایستی بتوانید گزارشات خلاصه و ریز آنها را تهیه و در ماه های مختلف مورد بررسی قرار دهید و از این طریق بتوانید هزینه های خود را مدیریت کرده و کاهش دهید و همچنین درآمدهای خود را افزایش دهید.
ویژگی گروه هزینه و درآمد شامل 4 گزارش ذیل می باشد:
1. گزارش ریز هزینه ها
جهت اطلاع از دفعات تكرار و پرداخت انواع مختلف هزینه های واحد صنفی و مبالغ پرداختی و تاریخ های پرداخت، این گزارش قابل استفاده خواهد بود.
2. گزارش ریز درآمدها
جهت اطلاع از دفعات تكرار و دریافت انواع مختلف درآمد های واحد صنفی و مبالغ دریافتی و تاریخ های دریافت، این گزارش قابل استفاده خواهد بود.
3. گزارش خلاصه هزینه ها
شما می توانید تعداد پرداخت ها و میانگین و مجموع مبالغ پرداخت شده بابت هر هزینه را مشاهده نمایید.
4. گزارش خلاصه درآمد ها
شما می توانید تعداد دریافت ها و میانگین و مجموع مبالغ دریافت شده بابت هر درآمد را مشاهده نمایید.
با استفاده از این قابلیت ویژه در نرم افزار، صاحب کسب و کار می تواند برای تمامی اپراتورها، صندوق داران و کارشناسان فروش براساس حوزه فعالیت و کالاها و خدمات مرتبط، بخش و انبار ویژه ای تعیین نماید. با اعمال این محدودیت، هر کاربر فقط در بخش و انبار تعریف شده برای وی می تواند اقدام به انجام عملیات های خرید / فروش و حسابداری نماید و به همین دلیل استخراج گزارشات و بررسی ایرادات به بهترین و سریع ترین حالت ممکن امکان پذیر می گردد. (برای تعیین بخش و انبار اختصاصی کاربر می بایست به تعریف کاربران مراجعه نمایید)
توجه نمایید که با این اقدام، ضمن سادگی عملکرد برای کاربران، گزارشات سطح بالای مدیریتی از قبیل موجودی کالا در انبار / گردش کالا در انبار و سود و زیان به تفکیک بخش های مختلف، دقیق تر و با حداقل خطا تهیه می گردد.
از کیبوردهای قابل برنامه ریزی عموما در سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، رستوران ها، فست فودها و مشاغلی که احتیاج به سرعت بالا در صدور فاکتور است استفاده می شود.
شما می توانيد از كيبوردهای قابل برنامه ريزی جهت افزودن كالاها در هنگام خريد و فروش استفاده نماييد و سرعت صدور فاكتور را به مراتب افزايش دهيد. بدين صورت كه برای هر كدام از كالاها كليد ميانبر تعريف می نماييد و در كيبورد قابل برنامه ريزی كليد ميانبر تعريف شده به هر دكمه منتسب مي شود و بر روی هر دكمه عنوان محصول درج می گردد و با فشردن دكمه مد نظر كالا را به سرعت در فاكتور درج مي كنيد.
در مجموعه هایی مانند سوپر مارکت ها، رستوران ها و فست فودها و ... که سفارشات تلفنی دریافت می کنند و شناسایی شماره شخص تماس گیرنده از اهمیت خاصی برخوردار است، استفاده از این ویژگی به شدت می تواند جهت تشخیص مشتری و درج اطلاعات مشتری که کاربر نرم افزار (صندوق دار) کمک نماید و سرعت عملکرد وی را بهبود ببخشد.
سرعت عمل، مشتري مداری و استفاده از تكنولوژی هاي روز، موجب افزايش ميزان فروش و همچنين افزايش رضايتمندی مشتريان از واحد تجاری مي گردد. با استفاده از اين ويژگی در هنگام صدور فاكتور فروش، شماره تلفن شخصی كه در حال تماس با شماست نمايش داده می شود و اگر مشخصات اين شخص قبلاً در نرم افزار درج شده باشد، اين اطلاعات نمايش داده می شود و سرعت عمل و احترام به مشتري را افزايش می دهد.
با فعال کردن اين قابليت شما قبل از برداشتن گوشی تلفن می توانيد متوجه شويد كه كدام مشتری شما در حال تماس با مجموعه شماست.
توجه: برای استفاده از این ویژگی بایستی دستگاه کالر آیدی نیز خریداری نمایید.
CRM يا مديريت ارتباط با مشتری در علم اقتصاد امروز بسيار مورد توجه قرار می گيرد. حفظ ارتباط با مشتری و اطلاع رسانی در زمان ها و موارد مختلف برای وی موجب افزايش رضايتمندی مشتری، تداوم ارتباط می گردد و در نهايت احتمال فروش های آتی به وی را افزايش می دهد.
پیامک رسانه ای مقرون به صرفه، سریع و با درصد تاثیرگذاری بالاست که می تواند به جذب و نگهداری مشتریان، فروش و ارائه محصولات، ارائه آخرین دستاوردها و خدمات جدید به مشتریان و همچنین تقویت جایگاه نشان تجاری (Brand) کمک شایانی بنماید.
اشخاص ثبت شده در سيستم ، بانک اطلاعاتی بسيار سودمندی برای ارسال پيامک در موارد مختلف به مشتريان می باشد كه با استفاده از پنل داخلی ارسال پيامک نرم افزار، می توانيد به راحتی و با چند كليک ساده پيامک مورد نظر را به گروه اشخاص مورد نظر (گيرنده پيامک) ارسال فرماييد.
ارسال پيامك از 2 طريق ذيل انجام مي پذيرد:
در نرم افزار با تنظيم نوع ارتباط شما جهت ارسال پيامک، مي توانيد برای حالت های ذيل پيامک خودكار ارسال نماييد:
و همچنين امكان ارسال پيامك به صورت دستي در هر زمان و به اشخاص خاص با متن دلخواه نيز وجود دارد.
از مزاياي ارسال پيامك مي توانيم به نكات ذيل اشاره كنيم:
جهت پیگیری وضعیت ارسال پیامک ها می توانید از گزارشات ذیل استفاده نمایید:
توجه: برای استفاده از این ویژگی می بایستی یا پانل ارسال پیامک و یا Modem GSM را خریداری نمایید.
به منظور جذب مشتریان بیشتر برای مجموعه ی خود می توانید از روش های مختلفی از جمله قرعه کشی استفاده نمایید.
قرعه کشی بر اساس دو معیار قابل انجام می باشد:
1.فاکتور
شما قادر به انجام قرعه کشی با توجه به تنظیم محدوده ی زمانی فاکتورهای صادر شده، امتیاز خریداران باتوجه به مبلغ خرید ایشان و نیز مبلغ نهایی فاکتور می باشید. تعداد نفراتی که برنده ی قرعه کشی خواهند بود را نیز می توان تعیین نمود. در این نوع قرعه کشی ملاک فاکتور می باشد و ممکن است شخصی جزء مشترکین ما نباشد.
2.مشترکین
از بین مشترکین مجموعه، بر اساس تعداد خریدی که ایشان انجام داده است، قرعه کشی انجام می شود.
با توجه به زمان بر بودن سفارش كالا و ارسال آن از منابع تهيه كالا كه ممكن است در مكان های جغرافيايی دور از دسترس باشند و زمان حمل و نقل آن ها موجب موجودی نداشتن كالای مورد نظر و كاهش فروش گردد. بررسی دقيق موجودی كالاها و يادآوری خودكار توسط نرم افزار می تواند در اين زمينه كمك قابل توجهی به كاربر نمايند.
به طور مثال: در نظر بگیرید که شرکتی برای تولید یک محصول، نیازمند تعدادی قطعه باشد. این شرکت این قطعات را از تأمین کنندگانی خارج از شرکت تأمین می نماید. حال در نظر بگیرید که اگر یک قطعه از زمان سفارش تا تحویل به شرکت 10 روز زمان ببرد، بسیار پُر ریسک خواهد بود که ناگهان موجودی آن قطعه در شرکت تمام شده و تازه اقدام به سفارش نمایید.
در هنگام تعريف كالا امكاني وجود دارد كه برای هر كالا حداقل و حداكثر موجودی را تعيين نماييد. تنظيم حداقل و حداكثر موجودی جهت هشدارهايی در هنگام فروش و خريد محصول و استخراج گزارش نقطه سفارش كاربرد خواهد داشت.
در اين گزارش كالاهايی كه موجودی آنها از حداقل موجودی تعريف شده كمتر باشد، نمايش داده می شوند و با بررسی ليست كالاها می توانيد نسبت به سفارش كالاهای مورد نياز اقدام نماييد. (به عبارت دیگر نقطه سفارش، نقطه ای از میزان موجودی یک کالاست که وقتی میزان آن در انبار به آن حد می رسد بایستی حتما اقدام به سفارش جدید از کالا نماییم.)
مانده حساب طرف حساب هاي تجاري و دلايل كاهش يا افزايش بدهكاري و بستانكاري ايشان، در يك تجارت شفاف و منظم يكي از مهمترين مسائل به شمار مي رود. كليه تراكنش هاي اتفاق افتاده بر روي حساب اشخاص موجود در سيستم را مي توانيد در اين قسمت مشاهده كنيد.
روند بدهكاري و بستانكاري شخص با نمايش جزئيات كالاهاي فروخته شده يا خريداري شده از ايشان در اين گزارش قابل مشاهده و پيگيري است.
در هر مجموعه ای نیاز به یک گزارش جامع می باشد که مدیر آن مجموعه، با یک نگاه اجمالی و سریع وضعیت صندوق های خود را مشاهده نماید. در نرم افزار زعفران وضعیت غذا های فروخته شده، فاکتور های ویرایش و حذف شده براحتی قابل مشاهده و بررسی می باشد. همچنین به تفکیک می توانید، برای هر صندوق موارد فوق را بررسی نمایید.
مطمئنا در هر مجموعه ای مشاهده ی سود و زیان بسیار مهم می باشد. با مشاهده ی وضعیت سود دهی مجموعه، شما قادر به تصمیم گیری برای ادامه ی روند کار مجموعه ی خود خواهید بود.
در این گزارش میزان فروش روزانه ی شما به تفکیک سالن / بیرون بر نمایش داده شده که بوسیله ی آن می توانید، فروش ماهیانه ی ماه های مختلف را مقایسه نمایید.
سایر محصولات این گروه